Important! Anuntul trebuie trimis cu aproximativ 15 zile inainte de termenul primei sedinte AGA ( se vor lua in considerare 2-3 zile lucratoare termen de procesare a anuntului).
Important! Anuntul trebuie trimis cu aproximativ 15 zile inainte de termenul primei sedinte AGA ( se vor lua in considerare 2-3 zile lucratoare termen de procesare a anuntului).
Anuntul de Completare Ordine de zi trebuie transmis semnat si stampilat de persoana cu putere de decizie din cadrul societatii (Presedintele Consiliului de Administratie sau Administrator Unic) al carui nume, prenume si functie trebuie mentionate in clar (se solicita documentul si stampilat ca masura suplimentara de certificare a documentului, in cazul in care nu se detine stampila este necesar transmiterea unui Certificat de informare eliberat recent de ORC).
In cazul in care aveti nevoie de publicarea anuntului dvs intr-un ziar national de larga raspandire, va putem ajuta, de asemenea!
Ne trimiteti la adresa de email: office@anunturi-mo.ro sau prin intermediul formularului din partea de jos a paginii documentele necesare publicarii: Anuntul de Completare Ordine de zi in format Word (editabil) + semnat si stampilat (PDF, JPG), Cerere publicare, Anexa de contorizare, Datele de contact (Nume si numarul telefon mobil), iar in maxim 1 ora veti primi un raspuns in urma verificarii actelor trimise, precum si termenii si conditiile de publicare.
Pentru mai multe detalii puteti contacta un operator la numerele de telefon: 0768.44.11.33, 0732.32.41.32, in timpul orelor de program (Luni-Vineri: 09.00-17.00).