ACTE NECESARE PENTRU PUBLICAREA UNUI ANUNT DE RAPORT ANUAL LEGEA 350/2005
01
Anuntul de raport anual se va trimite pe email: office@anunturi-mo.ro.
02
Daca anuntul nu necesita modificari, operatorul iti va transmite oferta de pret pentru ziar national, ziar local si transmitere catre Monitorul Oficial.
03
Iti transmitem factura fiscala pe email in format electronic, pentru care trebuie sa confirmi primirea.
04
Anuntul tau de raport anual fonduri nerambursabile se va publica in 2 zile lucratoare.
CUM PROCEDEZ PENTRU INREGISTRAREA SPRE PUBLICARE A ANUNTULUI DE RAPORT ANUAL IN MONITORUL OFICIAL?
  • Important! Anuntul trebuie trimis cu aproximativ 2 zile lucratoare inainte de data publicarii. Cerinte minime: Datele de identificare ale institutiei, temeiul legal, beneficiarul, nume proiect, suma defalcata pe domenii, suma totala si stadiul proiectului: finalizat / nefinalizat.

  • Trimite anuntul de raport anual fonduri nerambursabile in format Word (editabil, fara semnatura si stampila) la adresa de email: office@anunturi-mo.ro sau prin intermediul formularului din partea de jos a paginii.

  • In cazul in care doriti de publicarea anuntului dvs intr-un ziar national de larga raspandire sau local, va putem ajuta, de asemenea!

  • Asteapta raspunsul unui operator si urmeaza pasii indicati de acesta. In cazul in care nu primesti un raspuns in maxim o ora (in intervalul orar: Luni-Vineri, 09.00-17.00), te rugam sa ne contactezi telefonic la: 0735.387.670, 0731.826.549 sau 0733.126.502 .

  • Factura se va trimite pe email in momentul in care primim anuntul completat conform modelului, respectand Legea 350/2005. In cazul in care nu primesti o factura, anuntul nu se va publica!

  • Pentru mai multe detalii puteti contacta un operator la numerele de telefon: 0735.387.670, 0731.826.549 sau 0733.126.502 in timpul orelor de program (Luni-Vineri: 09.00-17.00).

Fill out my online form.