ACTE NECESARE PENTRU PUBLICAREA UNUI ANUNT DE PIERDERE BREVET DE INVENTIE
01
Copie Carte de identitate titular
02
Cerere de publicare (datele pentru completarea cererii se obtin de la autoritatea emitenta sau dupa o copie a actului pierdut);

Descarca aici

03
Declaratie pentru prelucrare date personale si informarea asupra costului practicat

Descarca aici

04
Copie act pierdut (optional)
CUM PROCEDEZ PENTRU INREGISTRAREA SPRE PUBLICARE A ANUNTULUI IN MONITORUL OFICIAL?
  • Trebuie sa ne trimiteti la adresa de email: office@anunturi-mo.ro sau prin intermediul formularului din partea de jos a paginii, urmatoarele acte: Copie Carte de identitate titular, Copie act pierdut sau toate datele de identificare ale actului pierdut.

  • In maxim 1 ora veti primi un raspuns in urma verificarii actelor trimise, termenii si conditiile de publicare practicate, precum si toate modalitatile de plata.

  • Trimiteti raspunsul dvs. pe email: office@anunturi-mo.ro sau pe fax: 0351.818.792 privind acceptarea termenilor si conditiilor de publicare practicate, iar apoi o sa primiti de la noi factura proforma necesara efectuarii platii.

  • Dupa ce plata este confirmata veti primi de la noi documentele necesare publicarii deja completate pe care dvs. doar trebuie sa le verificati si sa le retransmiteti semnate, iar apoi anuntul o sa fie inaintat spre publicare.

  • Pentru mai multe detalii puteti contacta un operator la numerele de telefon: 0732.32.41.32, 0768.44.11.33 in timpul orelor de program (Luni-Vineri: 09.00-17.00).

Fill out my online form.